مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-11سياسي

 مطالبه گری عالمانه رسالت مهم  جریان ارزشی است


فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که مطالبه گری عالمانه، از رسالت های مهم جریان ارزشی به شمار می رود.

- سردار یدالله بوعلی جمعه 20 اسفند در دیدار با شرکت کنندگان دوره تربیت کنشگر اجتماعی، افزود: جریان ارزشی براساس آموزه ها و فرهنگ دینی نسبت به مسائل و معضلات جامعه بی تفاوت نیست.

وی ادامه داد: بسیج با توجه به ظرفیت های تخصصی موجود و ارتباط با بدنه ی مردم می تواند در زمینه ی حل معضلات جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی نقش فعالی ایفا کند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسیج در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی هر جا که نیاز باشد به کمک دستگاه های متولی خواهد آمد و در کنار آن موضوع مطالبه گری برای کاهش آسیب های اجتماعی را نیز پیگیری می کند.

وی با بیان این که مقابله با معضل اعتیاد در استان فارس و به خصوص کلانشهر شیراز یکی از کار ویژه های مهم سپاه فجر در حوزه مسائل اجتماعی است، گفت: در سال پیش رو یک مرکز تربیتی در حوزه مقابله با معضل اعتیاد با هم کاری سپاه فجر، استانداری فارس و سایر نهادهای مسئول راه اندازی خواهد شد.

بوعلی با بیان این که برگزاری این دوره، آغاز یک حرکت منسجم اجتماعی در سطح استان فارس است، خاطرنشان کرد: تشکیل گروه های احرار و اجرای طرح چهارشنبه های طلایی، نمونه هایی از طرح های اجتماعی موفق و تاثیرگذار در استان فارس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مطالبه گری عالمانه رسالت مهم  جریان ارزشی است

 مطالبه گری عالمانه رسالت مهم  جریان ارزشی است